Riparazione cinturione d'acciaio |Shot Peening

Ricertamenti, ingegneri di serviziu tecnicu di Mingke si n'andò à u situ di a pianta di u nostru cliente in l'industria di i pannelli di legnu, per riparà u cinturione d'acciaio da a pallinatura.

微信图片_20230810111145_1_副本

In u prucessu di pruduzzione, parti di u cinturione d'azzaru pò esse deformatu o danatu in u funziunamentu longu è cuntinuu, chì provoca effetti negativi nantu à u prucessu di fabricazione normale.In quantu à sta situazione, dopu una valutazione cumpleta per a cundizione d'usu di a cintura d'acciaio, i costi di riparazione o l'acquistu di una nova, etc., l'utilizatori di cinturione ponu sceglie u serviziu di riparazione di cinturione d'acciaio, destinatu à allargà a vita è fà u megliu usu di u so cinturione. valore residuale.

Shot peening hè un modu di tecnulugia di rinfurzà di a superficia, è travaglia per colpisce a superficia di a cintura d'acciaio in modu uniforme è intensu cù un gruppu di colpi (balle d'acciaio di sabbiatura à alta velocità), per migliurà a so microstruttura mentale di a superficia, aumentà a durezza di a superficia è allargà a so vita di fatigue. , chì sò l'ugettivi ponu esse ottenuti da u shot peening.Inoltre, sta tecnulugia pò ancu esse aduprata per aumentà e proprietà di usura è di fatigue è caccià i stress residuali rimasti in cinture d'acciaio.

Quìnumerosi vantaghji cù l'usu di pallinatura.Firstly, da questu modu, assicura chì a vitezza di tirà di e bola d'acciaio serà coherente cù a so forza di colpi in stu prucessu, chì risulta in un trattamentu di superficia più uniforme è consistente.Siconda, forti impatti da a pallinatura pò aiutà à ottene i stessi risultati cum'è a macinazione.In più, stu metudu hè altamente efficiente è ambientale, per riduce l'impatti ambientali.Per quessa, hè stata largamente appiicata à a cintura d'acciaio è à altre industrii.


Tempu di post: 16-aug-2023
  • Previous:
  • Next:
  • Get A Quote

    Mandate u vostru messagiu à noi: