Bona nutizia |Baoyuan è Mingke si uniscenu di novu per scrive un novu capitulu

Settembre, Hubei Baoyuan Wood Industry Co.,Ltd.in seguitu chjamatu"Baoyuan") hà firmatu un accordu di cooperazione cù Nanjing Mingke Process Systems Co.,Ltd.(in seguitu chjamatu "Mingke"). A cerimonia di firma hè stata in a sala di cunferenza di Baoyuan.U sgiò Cai da Baoyuan è u sgiò Lin da Mingke firmavanu l'accordu di cooperazione in nome di i dui partiti.

复

Cù una basa solida di cuuperazione è una profonda fiducia in a marca, Baoyuan hà compru a cintura Mingke Steel per a terza volta nantu à a linea di produzzione Dieffenbacher per a produzzione di MDF.Sta decisione dimustra senza dubbitu l'alta ricunniscenza è elogi di Baoyuan per u livellu di qualità di Mingke, è riflette ancu a so prudenza è a precisione in a ricerca di partenarii à longu andà.

Un cumpagnu eccellente ùn pò micca solu furnisce prudutti d'alta qualità, ma ancu furnisce servizii cumpleti è supportu per ghjunghje inseme à i scopi di sviluppu di l'impresa, prumove u prugressu è u sviluppu di l'industria, è prumove u sviluppu durevule di l'industria MDF, purtendu più altu. prudutti è servizii di qualità à i cunsumatori.

A fiducia è u ricunniscenza di i vechji clienti facenu chì a squadra Mingke si senti assai onorata è fiera.Da u principiu à u presente, avemu sempre aderisce à a nostra intenzione uriginale, meticulosamente creà ogni cinturione d'acciaio Mingke, cuntinuà à empowering i clienti in i pannelli di legnu, chimichi, alimentari, gomma ... industrie, migliurà continuamente a nostra tecnulugia è u livellu di serviziu, è furnisce prudutti è servizii di qualità superiore.


Tempu di Postu: Settembre-06-2023
  • Previous:
  • Next:
  • Get A Quote

    Mandate u vostru messagiu à noi: