Bona Nutizia di Cuntratti in Q1 di 2022: Casi di 8 piedi MT1650 Steel Belts per linee di stampa cuntinue in pannelli di legnu, cù China Furen Group è cliente di Indonesia.

Ricertamenti, a lista di l'offerenti riesciuti per u prughjettu di cinturione d'acciaio di stampa cuntinuu di pannelli basati in legnu da Chinese Furen Group hè stata annunziata.Mingke hà sappiutu rigurosu esaminazioni, licitazione, publicità è altri aspetti di a valutazione multi-layer, è infine s'appoghja nantu à a so forza tecnica eccellente, bona riputazione è spirienza riccu prughjettu vintu l'affirmazioni di u cumitatu di valutazione di l'offerta è hà vintu successu l'offerta.

Avà, u pagamentu per u prugettu di cuuperazione hè statu liberatu è ricevutu, è u modu di produzzione hà iniziatu ufficialmente.

英文

A vince l'offerta sta volta hè una altra affirmazione di a forza cumpleta di a nostra cumpagnia è u livellu tecnicu.Ringraziemu sinceramente tutti i culleghi chì anu travagliatu assai per u prugettu.

In l'industria di pannelli basati in legnu, ùn avemu micca solu furnisce prudutti è servizii di cinture d'acciaio per i clienti domestici, ma ancu favuriti à l'oltremare, cù più di 20 utilizatori cooperativi.In u primu trimestre, avemu ancu firmatu un cuntrattu di un set di cinturini d'acciaio inossidabili MT1650 di 8' di larghezza per una linea di pressa doppia cinturione basata in legnu cù YM Company da Indonesia per a so pruduzzione di MDF.

Dopu, Mingke faràaderisceà a missione di "Empower Advanced Manufacturer di Produzione Continua", perseguendu i valoridi "Condividi, Innuvazione, Onestu.", è impegnatu à a visione di "U Campionu Hidden di cinture d'acciaio senza fine",attivamente furnisce i clienti cù più prudutti è servizii d'alta qualità, cuntinueghjanu à avanzà in u pannellu basatu in legnu è altre industrie, è creanu novi rializazioni!

 


Tempu di post: 18-mar-2022
  • Previous:
  • Next:
  • Get A Quote

    Mandate u vostru messagiu à noi: