Ultime notizie |Mingke è Jiuding anu firmatu un Acordu di Cuuperazione per a Double Belt Press

Cum'è l'annu novu cinese s'avvicina, Mingke hè cuntentu di firmà u cuntrattu per u prugettu di pressa doppia cintura cù una quantità di più di deci milioni di RMB.

In risposta à u risparmiu d'energia è a riduzzione di emissioni, soprattuttu sottu a tendenza generale di i novi materiali compositi ligeri, Mingke hà sviluppatu è lanciatu cù successu u primu novu equipamentu di produzzione di materiale compositu inseme cù u Gruppu Jiuding per via di anni di ricerca è sviluppu nantu à l'equipaggiu core.Stu novu tipu d'equipaggiu ricercatu è sviluppatu riempia a lacuna in u mercatu domesticu.

微信截图_20220125155802

Jiangsu Jiuding New Materials Co., Ltd. (riferitu cum'è Jiuding in tuttu, codice stock: 002201), hè stata stabilita in u 1994, spicializata in a produzzione è a vendita di filati di fibra di vetru, tessuti è prudutti di tissuti, è prudutti di plastica rinfurzata cù fibra di vetru. .Hè un fabricatore domesticu di prudutti di fibra di vetru tessili à grande scala, fornitore glubale di rete di fibra di vetru per mole di macinazione rinfurzata, è una basa di trasfurmazioni prufonda di prudutti di fibra di vetru in Cina.Un sistema tecnicu cumpostu di più di 300 tecnulugii privati, 7 di i prudutti di a cumpagnia sò classificati cum'è novi prudutti naziunali chjave, è 9 sò classificati cum'è prudutti d'alta tecnulugia in a Pruvincia di Jiangsu;è Jiuding pussede più di 100 brevetti di produttu (tecnologia).

A scelta di i clienti face chì tuttu u persunale di Mingke si senti onoratu è fieru.Staremu fideli à i nostri intenzioni originali, fà cù ingenuità, è empowering i clienti in diverse industrii, cum'è l'industria di pannelli di legnu, chimica, alimentaria è di gomma.


Tempu di Postu: 26-Jan-2022
  • Previous:
  • Next:
  • Get A Quote

    Mandate u vostru messagiu à noi: