Bona nutizia: Mingke riesce à furnisce cinture d'acciaio à Guangxi Lelin Forestry Group

Ultimamente, Mingke hà sappiutu furnisce 2 pezzi di cinture in acciaio inox 8 'MT1650 à Guangxi Lelin Forestry Group da l'industria di pannelli basati in legnu, è questu hè a seconda volta chì Lelin ci sceglie.
Hè un inseme di cinture d'acciaio superiori è inferiori per a stampa continua Dieffenbacher, chì pruduce pannelli sottili di fibra di alta densità (HDF).
Ricevemu un altu ricunniscenza è elogi da a stimata cumpagnia di Lelin da stu prughjettu, postu chì i nostri cinture facenu abbastanza soddisfatti è portanu prudutti di pannelli di qualità eccellente per elli.

3

Profilu di u Cliente

Guangxi Lelin Forestry Development Co., Ltd hè stata fundata in March 05, 2007, u capitale registratu di 10 milioni di Yuan.Principalmente pruduce è vende pannelli di fibra di media / alta densità.A capacità di pruduzzione annuale hè 150 mila m3.E varietà di prudutti includenu Mobili, Tavola à prova di umidità, Tavola di incisione è tutti i tipi di esigenze speciali di foglia persunalizata, Specificazioni include: 4′x8′…… U spessore hè 9mm ~ 25mm.I prudutti sò largamente usati in mobili, pavimenti, dicurazioni, etc. Cù una bona qualità è specificazioni cumplette, i prudutti sò più venduti in pruvince naziunali.

1

L'ingenuità di Mingke

Comu tutti sapemu, l'industria di pannelli basati in legnu hà esigenze elevate nantu à a flatness, straightness è rugosità di a superficia di u cinturione stee.

Mingke hè stata focu annantu à a produzzione di cinture d'acciaio d'alta resistenza per più di 10 anni.Avemu furnitu cinture d'acciaio è servizii per parechji clienti in l'industria di pannelli basati in legnu.

微信截图_20220125155802

Nota: Alcune di l'imaghjini è e parolle in questu articulu venenu da a reta, s'ellu hè implicatu in prublemi di copyright, per piacè cuntattate Mingke in u tempu, cuntattatemu a cooperazione o sguassate puntualmente.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022
  • Previous:
  • Next:
  • Get A Quote

    Mandate u vostru messagiu à noi: