Casu di consegna: Mingke hà furnitu un set di cinture d'acciaio 8′ à Guangxi Pingnan Lisen da l'industria di pannelli basati in legnu, chì sò stati messi in produzzione cù successu.

Recentemente, Mingke hà furnitu un set di cinture d'acciaio per una linea di produzzione di pannelli in legnu di larghezza di 8 'à Guangxi Pingnan Lisen Environmental Protection Material Co., Ltd., un cliente in l'industria di pannelli basati in legnu.I cinture d'acciaio sò aduprate nantu à presse cuntinue Dieffenbacher, principalmente per a produzzione di pannelli di fibre sottili d'alta densità.
微信图片_20220822093052
Guangxi Pingnan Lisen Environmental Protection Material Co.,Ltd.hè situatu in Linjiang Industrial Park, Pingnan County Industrial Park, prima canusciutu comu Guangxi Pingnan Lisen Wood Industry Co.,Ltd, pruduci principarmenti mediu è alta densità fiberboards, è opera ambiente ecologicu manifattura materiali, trasfurmazioni di legnu, etc. Pingnan Lisen hà sempre. hè stata impegnata à furnisce u mercatu cun boni prudutti, un bonu supportu tecnicu è un sonu serviziu dopu a vendita.
平南丽森PS
Mingke hè stata impegnata in a produzzione di cinture d'acciaio d'alta resistenza per più di 10 anni.
In u campu di a suddivisione di cinture d'acciaio, avemu furnitu cinture è servizii per parechji clienti in l'industria di pannelli basati in legnu.
Mingke aderisce à a missione di "piglià u cinturione d'acciaio anulare cum'è u core è serve i pruduttori avanzati di pruduzzione cuntinua", è cuntinuà à avanzà in u pannellu basatu in legnu è in tutte l'altri industrii.


Tempu di post: Aug-29-2022
  • Previous:
  • Next:
  • Get A Quote

    Mandate u vostru messagiu à noi: