▷ Mingke dona materiali anti-epidemie à i clienti stranieri
Dapoi ghjennaghju 2020, a nova epidemia di coronavirus hè erupta in Cina. À a fine di marzu di u 2020, l'epidemie domestica hè stata sottumessa à u cuntrollu, è u populu Cinese hà sperimentatu mesi di incubo.
Duranti u periodu, ci era una carenza di materiali anti-epidemie in Cina. I guverni amichevuli è e persone in u mondu ci anu allargatu una manu d'aiutu è ci anu furnitu equipaggiu protettivu è materiali cum'è maschere è vestiti protettivi chì avemu bisognu à quellu tempu attraversu diversi canali. Attualmente, a situazione epidemica di u novu coronavirus hè sempre sparghje in certi paesi o scoppia in certi paesi, è i materiali è l'equipaggiu per l'anti-epidemie sò scarsi. Cina s'appoghja nantu à una forte capacità di fabricazione, è a pruduzzione di diversi materiali è equipaghji anti-epidemie hà basamente rispunse à a dumanda domestica. A nazione chinesa hè una nazione chì sà cumu esse grati, è u populu chinese simpaticu è simplice capisce u principiu di "vote me per peach, recompensa per li" è aduprà questu cum'è una virtù tradiziunale. U guvernu cinese hà pigliatu l'iniziu in a donazione o u doppiu ritornu di materiali anti-epidemie per aiutà l'altri paesi à cumbatte l'epidemie. Numerose imprese, urganisazioni è individui chinesi anu ancu unitu à a fila di donazioni à l'esteru.
Dopu duie settimane di preparazione, a Cumpagnia Mingke hà acquistatu cù successu un lotto di maschere è guanti, è recentemente hà fattu donazioni mirate à i clienti in più di dece paesi per via di a spedizione express aerea internaziunale. A cortesia hè ligera è affettuosa, è speremu chì un picculu pezzu di a nostra cura pò ghjunghje à u cliente u più prestu pussibule.
A prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie ùn pò micca esse realizatu senza a vostra participazione cumuna!
U virus ùn hà micca naziunalità, è l'epidemie ùn hà micca razza.
Stammi uniti per superà l'epidemie di virus!
Tempu di Postu: Apr-07-2020